Administratief medewerker/Officemanager
Verdoorn Adviesgroep B.V. is een administratie- en belastingadviesbureau in Nijmegen. Wij bieden verschillende diensten aan zoals: online administraties voeren,
jaarrekeningen en fiscale aangiften samenstellen, adviesdiensten,
salarisadministraties en interim financieel management bij onze relaties op
locatie. Ons kantoor is vanwege onze brede toegankelijkheid werkzaam voor verschillende soorten ondernemingen. Binnen onze relaties bevinden zich diverse MKB-bedrijven van groot tot klein, grafische ondernemers, dienstverleners en
horecagelegenheden.
Vanuit de filosofie dat kwaliteit bovenaan staat en onze dienstverlening betaalbaar
moet zijn, hebben wij voor onze relaties geïnvesteerd in automatisering. Wij
werken met de nieuwste technieken zoals scan en herken en volledig online in de
cloud. Dit vertaalt zich direct in het efficiënt en snel uitvoeren van onze
werkzaamheden ten opzichte van collega kantoren.
Door Exact Online zijn we tweemaal verkozen tot Top 10 kantoor. Hiermee behoren
we bij de beste 10 kantoren van Nederland die automatisering en innovatie
inzetten om zijn klanten zo optimaal mogelijk van dienst te kunnen zijn.
Taken
In deze veelzijdige functie verricht je diverse werkzaamheden voor onze relaties
zoals het verwerken en controleren van verschillende administraties, het
begeleiden van de administratieve automatisering bij onze klanten en op termijn
het samenstellen van (eenvoudige) jaarrekeningen en fiscale aangiften.
Verder beheer het je interne CRM systeem, de kantooragenda, de marketing en website, en je verzorgt offertes voor potentiele klanten. Daarnaast verwerk je de interne kantooradministratie en assisteer je bij de periodieke facturering naar onze
klanten toe.
Je hebt veel contact met relaties die ons kantoor bezoeken en per telefoon en
e-mail, WhatsApp en Skype. Wij werken met ons gezellige en professionele team
in een moderne omgeving in een informele sfeer en vinden het belangrijk dat je
je bij ons thuis voelt. De werkzaamheden worden verricht in ons kantoor in
Nijmegen of op locatie bij onze relaties.
Vereisten
- Opleidingsniveau minimaal MBO Bedrijfsadministratie of Praktijkdiploma Boekhouden (PD) of Moderne Bedrijfsadministratie (MBA)
- Zelfstandig kunnen werken, enkele jaren ervaring in de accountancy is een pré.
- Ervaring met het verwerken van administraties en samenstellen van (eenvoudige) jaarrekeningen.
- Stressbestendige en flexibele persoonlijkheid.
- Doortastende zelfstandige wijze van communiceren.
- Ervaring met MS-Office programma’s.
- Beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
Benefits
- Een uitdagende functie binnen een groeiende organisatie.
- Een collegiale, informele sfeer en korte communicatielijnen.
- Goedeprimaire en secundaire arbeidsvoorwaarden zoals fietsplan,
bedrijfsfitness, pensioenregeling, reiskostenvergoeding en interne en
externe opleidingsmogelijkheden.
Wil jij echt het verschil maken binnen ons bedrijf? Ben jij proactief, en staat de
klantbeleving bij jou centraal? Heb je lef om voorop te lopen in het automatiseren
van je eigen vakgebied, vooral omdat je dan tijd kunt besteden aan de leuke
zaken, namelijk je relaties verder helpen met hun bedrijfsvoering? Dan is dit
de ideale baan voor jou!