Allround Officemanager
Stichting het Gehandicapte Kind is al ruim 70 jaar hét goede doel voor kinderen en jongeren met een handicap. Vaak is hun handicap niet het grootste probleem; dat ze niet mee kunnen doen, alleen spelen, is het ergst. Wij maken Nederland hiervan bewust en helpen scholen, speeltuinen en sportclubs toegankelijk te maken, zodat kinderen met en zonder handicap elkaar kunnen ontmoeten, samen spelen, vrienden maken.
Ons doel: Geen kind zonder vriendjes!
Ons werk kunnen we doen dankzij de steun van 50.000 donateurs en 11.000 vrijwilligers.
Wij zijn op zoek naar een:
Allround Officemanager
tevens Teamleider Support (24-28 uur per week)
Stichting het Gehandicapte Kind is ambitieus. We willen het probleem van de (sociale) eenzaamheid bij kinderen met een handicap oplossen! We kunnen echter alleen succesvol zijn in onze missie en groeien in impact en inkomsten als de fundamenten onder de organisatie robuust zijn en de processen goed verlopen.
De verantwoordelijkheid voor die belangrijke voorwaarden ligt bij Team Support. Hieronder vallen de activiteiten: front- en backoffice, officemanagement, donateursservice, financiën, databasemanagement en ICT (7 teamleden). Dit team heeft als aanvoerder de Officemanager.
De Officemanager geeft op enthousiaste wijze leiding, brengt structuur en systematiek aan en zorgt dat Team Support op excellente wijze ondersteuning kan bieden aan de teams Impact en Fondsenwerving. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor officemanagement, inkoop en leveranciersmanagement (m.b.t. database/support, ICT-infrastructuur, donateursservice, facilitair en huisvesting) en relatiebeheerder richting een aantal externe professionals (zoals voor AVG-, ICT-advies).
De officemanager ontwikkelt mede het beleid m.b.t. de bedrijfsvoering processen en is een sparring-partner van de directie.
Wat vragen we?
Je past goed bij ons team als jij de spreekwoordelijke ‘spin in het web’ bent: je regelt, ontzorgt en rondt af. Jij durft verbetervoorstellen aan te dragen, je bent besluitvaardig en resoluut. Vanwege de kleine omvang van onze organisatie ben je ook vaak “hands-on” bezig.
We zoeken een enthousiaste teamspeler met:
Gezien de samenstelling van ons team en gezien de doelstellingen van onze organisatie, nodigen wij nadrukkelijk kandidaten uit te solliciteren die ervaringsdeskundige zijn door een eigen handicap of als ouder van een kind met een handicap.
Wij schetsen hierboven ons “ideaal profiel”, maar realiseren ons dat er mogelijk zeer geschikte kandidaten zijn die zich nog niet in alle punten zullen herkennen. Ook hen willen we van harte uitnodigen te reageren. Geef dan wel heel specifiek aan bij je sollicitatie wat jij nodig hebt om de functie (op termijn) optimaal te vervullen.
Wat bieden wij?
Wij bieden je een uitdagende en brede functie binnen ons ambitieuze en betrokken team. Je kunt verwachten warm te worden onthaald door een fijn team enthousiaste en gedreven collega’s, met wie je ook regelmatig sociale activiteiten kan ondernemen. Graag bieden we je ruimte voor jouw eigen inbreng en groei: we horen graag wat jij meebrengt aan ideeën en hoe we die kunnen inzetten voor onze missie. Je draagt veel eigen verantwoordelijkheid en krijgt ondersteuning en scholing waar je dat kan gebruiken. We staan open voor elkaars ideeën en houden van innoveren. We omarmen graag diversiteit, dat zit ook in ons DNA.
Wij bieden een aanstelling voor een jaar, met zicht op een vast contract. Onze arbeidsvoorwaarden zijn goed. Het salaris bedraagt maximaal € 4.235 per maand (o.b.v. 36 uur), passend bij jouw ervaring. Uiteraard hoort er daarnaast nog vakantiegeld bij, maar ook een eindejaarsuitkering (13e maand). We werken flexibel en bepalen samen hoe jij het beste tot je recht komt. Ons kantoor is gevestigd op een prachtige, goed te bereiken locatie aan de Wibautstraat in Amsterdam.
Wil je meer informatie?
Neem dan contact op met Henk-Willem Laan via 020 – 6791200 of werken@gehandicaptekind.nl.
Wil jij ook graag deel uitmaken van ons team?
Reageer dan je vóór maandag 13 februari 2023 inclusief motivatie en curriculum vitae via onze sollicitatiebutton. De eerste gesprekken vinden plaats op donderdag 16 februari 2023.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld!