Management assistent – 24 uur
Omschrijving
Ben je een ervaren managementassistent en neem je graag initiatief? Sta jij in je kracht als veelzijdige spin in het web dan zijn we op zoek naar jou. Samen met de andere managementassistenten in ons team ben jij de spil van onze organisatie. Houd jij daarnaast van veel vrijheid, eigen verantwoordelijkheden en een flexibele werkomgeving waarin je echt een verschil kunt maken? Kom dan bij ons team in Amsterdam.
Wat ga je doen
Als Managementassistent werk je rechtstreeks voor 1 van de managers en maak je onderdeel uit van een team van managementassistenten. Dit levert een afwisselende functie op waarbij je zowel inhoudelijk, organisatorisch en secretarieel een rots in de branding bent. Je hebt een breed takenpakket: denk aan complex agendabeheer, organiseren en voorbereiden van overleggen, en je bent betrokken bij het facilitaire- & inkoopproces. Het HR component is een groot onderdeel van je functie. We vragen een actieve ondersteuning bij de Werving en Selectie, begeleiden van het in-, door- en uitstroomproces, het verwerken van personele mutaties en ziekmeldingen. Hiernaast heb je een eerstelijns functie naar medewerkers. Je werkt effectief en legt gemakkelijk contact met collega’s in zowel het primaire proces, de hulpverlening, als met het iHUB Servicecentrum.
Wat maakt deze functie uitdagend:
Wat vragen wij van jou
Kom je bij ons werken? Dan vragen wij om een VOG (verklaring omtrent gedrag).
Wat bieden wij jou
Gelieve in te loggen om mijn foto's te bekijken.
Log in of RegistreerLocatie
-
Mijn locatieAmsterdam North Holland nl
- De weg vragen