Management Assistent Legal (Publiek Recht)
Omschrijving
Jouw uitdaging
BDO Legal heeft een groeiend en ambitieus team van juristen dat zich richt op de Publieke Sector.
Er wordt in dit hechte Publiek Recht team met veel energie en enthousiasme in een informele en prettige sfeer gewerkt om het team en de praktijk nog verder te ontwikkelen.
Het Publiek Recht team heeft een omvangrijke portefeuille van zorginstellingen, lokale overheden, maatschappelijke organisaties en woningcorporaties. Door jouw daadkrachtige en dienstverlenende instelling weet jij onze juristen binnen ons WNT (Wet Normering Topinkomens) project adequaat te ondersteunen. Publieke organisaties moeten voldoen aan de normen voor de topinkomens. Wij zorgen er voor dat organisaties aantonen hieraan te voldoen. Dit vereist een juiste toetsing door ons waarbij alle benodigde stukken verzameld en getoetst worden. Jij zorgt dat dit proces in goede banen wordt geleid door jouw pro-activiteit, organisatievermogen en nauwkeurigheid.
Naast deze controlepraktijk is tevens een adviespraktijk ontstaan rondom de WNT. In deze praktijk beantwoorden arbeidsjuristen, ondernemingsrechtjuristen en fiscalisten multidisciplinair complexe WNT-vraagstukken. Als Management Assistent word je tevens nauw bij deze processen betrokken en bied je de ondersteuning die op dat moment nodig is. Een dynamische omgeving dus, die gebaat is bij structuur en taalkundige ondersteuning vanuit de backoffice.
In deze afwisselende functie verricht je ondersteunende secretariële en administratieve werkzaamheden voor het team. Je werkzaamheden bestaan o.a. uit:
• het redigeren (controleren op correct taalgebruik, spelling en vormgeving conform huisstijl) en versturen van dossiers en stukken zoals bijvoorbeeld offertes, brieven etc.;
• het op juiste wijze filen en vervolgens verzenden van documenten naar zowel klanten als juristen;
• het maken van afspraken en complex agendabeheer;
• oplossen van planningsvraagstukken welke heel divers van aard zijn, zoals bijvoorbeeld het oplossen van planningsconflicten en voorkomen van leegloop (bijsturen planning);
• aanspreekpunt voor de planning; je hebt veel direct contact met collega’s op alle functieniveaus;
• het coördineren van een goede voortgang van zowel gezamenlijke als individuele werkzaamheden en het bewaken van deadlines;
• veelvuldig contactmomenten met zowel de interne als de externe klant;
• financiële administratie/doorbelastingen;
• het beheren van de mailbox en proactief verwerken van de verzoeken.
Gelieve in te loggen om mijn foto's te bekijken.
Log in of RegistreerLocatie
-
Mijn locatieUtrecht Utrecht nl
- De weg vragen