Management assistent (met financiële taken)
Houd jij je graag bezig met het ondersteunen van collega’s én heb je daarnaast een passie voor het werken met cijfers? Dan ben jij de passende kandidaat voor deze leuke functie. Voor Beteor, een adviesorganisatie in Eindhoven zoeken wij een enthousiaste collega voor het team Office & Project Support.
Ben jij op zoek naar een vaste baan voor 32 tot 40 uur per week, lees dan snel verder!
wat bieden wij jou
- een goed salaris rond de €3000,- bruto obv 40 uur
- direct in dienst bij de opdrachtgever
- bij voorkeur 40 uur per week, maar minder kan ook
- Eindhoven
- Adviesorganisatie Beteor
- Mensgerichte organisatie, leuk team!
wie ben jij
Weet je als geen ander hoe je moet plannen en organiseren? Je bent nauwkeurig, flexibel en je bent goed in het stellen van prioriteiten. De ideale kandidaat is iemand die heel veel dingen tegelijk kan regelen, het overzicht houdt, onder stress kan presteren en zichzelf snel iets eigen maakt. Je bent iemand die het leuk vindt om in een hectische en dynamische omgeving te werken. Het is belangrijk dat je secuur werkt. Het detailniveau in deze functie ligt hoog, met name gezien het niveau van de doelgroep waarmee je werkt. Daarnaast ben je klantvriendelijk, proactief, assertief en zelfsturend.
- aantoonbaar HBO werk- en denkniveau
- Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
- Goede kennis van Microsoft Office
- Ervaring met een financieel programma is een pré (ze werken nu met Accountview en gaan in 2023 over naar Afas).
- Ervaring als ondersteuner én affiniteit met cijfers
wat ga je doen
Je houd je bezig met de financiële administratie. Daarnaast ondersteun je de adviseurs met het maken van afspraken en volledig begeleiden van een werving- en selectieprocedure en je stelt interim contracten op,. Je werkt hierin nauw samen met je collega’s van het team Office & Project Support en de adviseurs.
Je hebt en behoudt het overzicht. Je bent samen met je collega’s van Office & Project Support verantwoordelijk voor alle voorkomende secretariële, financiële
administratieve en projectmatige werkzaamheden.
- facturatie;
- debiteuren- en crediteurenbeheer;
- ondersteunen en helpen bij verschillende projecten;
- controleren urenregistratie en verschillende administratieve procedures bewaken;
- Plannen en organiseren van assessments, development centers, trainingen, bijeenkomsten, coaching-trajecten, werving- en selectieactiviteiten, afspraken voor adviseurs en eigen werkzaamheden.
- De communicatie met de verschillende doelgroepen (onderwijs, industrie en zorg) en met medewerkers onderling organiseren.
- Zelfstandig correspondentie voeren en documenten (offertes, rapportage) redigeren voor intern en extern gebruik
- Het digitaal up to date houden en archiveren van bedrijfsinformatie.
waar ga je werken
Je komt te werken bij Beteor, een allround adviesbureau, met expertises op het gebied van: werving & selectie, interim-management, persoonlijke ontwikkeling, assessments en organisatieontwikkeling. Zij richten zich voornamelijk op de werkvelden: onderwijs, industrie en zorg & welzijn. Het betreft een leuke informele organisatie, met korte lijnen, no nonsens cultuur. Jouw nieuwe afdeling bestaat uit 5 collega’s, met het motto ‘Work hard, play hard.’
- Een informele werksfeer in een hecht team
- Een afwisselende functie parttime/fulltime
- Marktconform salaris, afhankelijk van ervaring
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden
sollicitatie
Zo, je hebt alles doorgelezen, en nu? Sluit je CV aan bij dat wat gevraagd wordt en heb jij zin in deze leuke baan? Reageer dan snel, bij voorkeur via de sollicitatieknop. We komen bij je terug met hopelijk nog leuker nieuws!
Laat ons weten welke functie jou het meest aanspreekt en samen kunnen we de functie in detail doornemen.
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.