Management Assistent Sinai Amstelveen
Wat ga je doen?
Als managementassistent bij het Sinai Centrum geef je secretariële ondersteuning aan de managers bedrijfsvoering en behandelzaken. Dit doe je niet alleen maar met het team secretariaat. Iedereen is werkzaam op een andere locatie. Jullie zorgen er samen voor dat alles goed geregeld is!
Een greep uit jouw werkzaamheden:
- het verzorgen van de secretariële ondersteuning aan de managers van het Sinai. Hierbij valt te denken aan: complex agendabeheer; telefoon- en e-mailverkeer; ontvangen van bezoekers; het verstrekken van informatie en het plannen van afspraken; in- en externe contacten; het regelen van attenties en attenderen op belangrijke momenten
- het in systemen invoeren van personeelsmutaties, ziek- en hersteldmeldingen en het bijhouden van het roosterprogramma.
- het voorbereiden en (mogelijk) notuleren van diverse vergaderingen en het zorgdragen voor een adequate follow-up van actiepunten.
- het aanleveren van rapportages.
- het afhandelen van financiële facturen en kleine kas.
- het redigeren van brieven en notities.
- het organiseren van bijeenkomsten.
Wij bieden jou
- Vanuit de CAO_GGZ de standaard arbeidsvoorwaarden en een salaris in FWG 40.
- Een jaarcontract voor 28 uur met bij wederzijdse tevredenheid een vast contract na 12 maanden.
- Werkdagen staan niet vast. Die zijn in overleg en je hebt de mogelijkheid om 1 dag per week om thuis te werken.
- Een eindejaarsuitkering van 8,33%, 8% vakantiegeld en je bouwt een goed pensioen op bij Pensioenfonds Zorg en Welzijn.
- De locaties zijn goed bereikbaar met het Openbaar Vervoer en er zijn parkeermogelijkheden.
- Voor woon-werkverkeer en dienstreizen een 2e klasse mobiliteitskaart, ook te gebruiken voor OV-fiets. Ook km vergoeding is mogelijk.
- Korting op verzekeringen bij Univé en Centraal Beheer.
- Een meerkeuzesysteem waarbij je brutoloon bijvoorbeeld kunt gebruiken voor extra vakantie-uren, fietsaanschaf en aanvullende reiskostenvergoeding.
- Voor jouw welzijn een jaarlijks vitaliteitsbudget en 35 uur levensfasebudget, korting op sportabonnement en toegang tot het platform Nrgize voor deelname aan activiteiten zoals bootcamp, yoga en salsa dansen.
Wat breng je mee?
Als management assistent weet jij om te gaan met complex agendabeheer en heeft MS office geen geheimen voor jou. Ook ben je bekend met rooster en personeelssystemen. Jij staat bekend om dat je proactief, zelfstand en gestructureerd werkt. Jij probeert alles zo goed mogelijk te regelen met je enthousiasme en servicegerichte instelling. Je kunt goed samen werken, ook met je collega's op afstand (digitaal) en gaat discreet om met vertrouwelijke informatie.
We ontvangen graag jouw sollicitatie wanneer je:
- Je beschikt over een afgeronde, relevante MBO/HBO opleiding op het gebied van management ondersteuning.
Werken bij Sinai Centrum
Sinai Centrum is een landelijk expertisecentrum voor PTSS. Onze cliënten zijn veelal getraumatiseerd door oorlog, vervolging, of intermenselijk (seksueel) geweld in de jeugd. Specifiek voor de Joodse doelgroep biedt het Sinai Centrum naast PTSS ook behandeling voor andere veel voorkomende psychische stoornissen.
Sinai Centrum is een van de 12 specialismen van Arkin. Samen zijn we de expert op het gebied van de psychiatrie en verslavingszorg. Met elkaar maken we ons sterk voor de mentale veerkracht van onze cliënten.