Management assistent
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Dit adviesbureau opereert landelijk en richt zich leefomgeving en natuur. Vanuit de afdeling in Nieuwegein werken er zo’n 40 medewerkers. De werklocatie is in Nieuwegein en goed te bereiken met zowel de auto als openbaar vervoer. Binnen deze organisatie heerst een open deuren cultuur en er worden veel activiteiten georganiseerd denk hierbij aan evenementen maar ook borrels en teamuitjes. Deze parttime functie is ter uitbreiding van het team.
Functieomschrijving
Vlieg jij graag van hot naar her en weet jij zelfs dan nog 10 ballen in de lucht te houden? Ga als secretaresse aan de slag binnen deze dynamische organisatie.
Als managementassistent ondersteun je twee directieleden en houd je je dagelijks bezig met:
- Agendabeheer;
- Bijhouden van de mailbox;
- Controleren en versturen van correspondentie;
- Archiveren van documenten;
- Uitvoeren van klanttevredenheidsonderzoeken.
Er wordt gewerkt tijdens kantoortijden van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 17.00 uur. Deze rol is in te vullen voor 16 tot 24 uur en jouw werkdagen en -tijden zijn in overleg.
Functie-eisen
Je staande weten te houden met tien ballen in de lucht vergt de nodige daadkracht en flexibiliteit dus het is belangrijk dat je stevig in je schoenen staan. Verder is het van belang dat je:
- Enige ervaring in soortgelijke rol zoals secretaresse, managementassistent, secretarieel medewerker of notarieel medewerker;
- Eventueel een afgeronde opleiding richting secretaresse of directiesecretaresse.
- De Nederlandse taal uitstekend beheerst in woord en geschrift;
- Bekend bent met systemen zoals MS Office;
- Woonachtig bent in de directe omgeving van Utrecht, Nieuwegein, Houten, Amersfoort, Gorinchem of Tiel.
Verder herken je jezelf in woorden zoals: aanpakkersmentaliteit, communicatief vaardig, enthousiast en accuraat.
Arbeidsvoorwaarden
Onze opdrachtgever biedt je een mooie werkomgeving om jezelf in te ontwikkelen en nóg beter te worden in je vak. Daar staat tegen over:
- Een parttime dienstverband voor 16 tot 24 uur per week;
- Een salaris dat zal liggen tussen de € 2400,- en € 2600,- bruto per maand op basis van een 40-urige werkweek;
- Opbouw vakantiedagen en -vakantiegeld;
- Eventueel extra vrije dagen, afhankelijk van de door jou gekozen salarisschaal;
- Reiskostenvergoeding á € 0,19 per kilometer;
- Bij gebleken geschiktheid maak je zeker kans op een vaste aanstelling;
- Mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken.
Verder staat de medewerker voorop en zal men ondersteuning en begeleiding bieden op gebied van persoonlijke ontwikkeling.
Gelieve in te loggen om mijn foto's te bekijken.
Log in of RegistreerLocatie
-
Mijn locatieNieuwegein Utrecht nl
- De weg vragen