Live
Office manager – Financial Services Industry
Geen Categorie
Fulltime
1 weergaves
Omschrijving
Job Description
- Bijhouden van de agenda ’s van het management team en het inplannen van reizen en evenementen;
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor de organisatie, voor zowel klanten als collega ‘s;
- Organiseren van alle facilitair gerelateerde zaken zoals onboarding nieuwe collega ‘s, bestellen van kantoor benodigdheden en het proactief ondersteunen van de dagelijkse operatie;
- Verwerken van declaraties en het verwerken van betalingen;
- Je werkt samen met het marketing team voor de executie van marketing plannen voor de regio waar het kantoor Amsterdam verantwoordelijk voor is;
- Ondersteunen van learning & development programma ’s en het beschikbaar stellen van interne trainingen;
- Ondersteuning van 10 tot 15 FTE ‘s;
The Successful Applicant
- Circa 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
- Een afgeronde HBO / Schroevers opleiding is vereist;
- Sterke communicatieve vaardigheden, bij voorkeur in de Nederlandse, Engelse & Duitse taal;
- Uitstekende schrijfvaardigheid in de Engelse taal;
- Je bent in staat om meerdere activiteiten tegelijkertijd op te pakken en prioriteiten te stellen;
- Positieve energie en fungeert als rolmodel voor de organisatie;
About Our Client
Onze klant is een internationale financieel dienstverlener.
What’s on Offer
- Een contract voor de periode van 3 tot 6 maanden, met kans op verlening;
- Een directe start op kantoor in Amsterdam;
- Een zelfstandige functie waar initiatief erg wordt gewaardeerd;
- Salaris afhankelijk van werkervaring;
- Een functie voor 32 uur per week;
Gelieve in te loggen om mijn foto's te bekijken.
Log in of RegistreerLocatie
-
Mijn locatieAmsterdam Noord-Holland nl
- De weg vragen
Details
Vacature link
Aanbevolen voor jou
€0.00 Per maand