Office Manager – Parttime
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
De opdrachtgever is de overkoepelende werkgeversorganisatie van groothandelsbedrijven in diverse materialen, voornamelijk hout en plaatmateriaal. Dit bedrijf is dé ambassadeur van een royaal aantal verenigingen in de houtindustrie. Inspirerend, innovatief, professioneel en verbinden zijn kernwoorden waar dit bedrijf zich graag aan identificeert, waarbij aandacht voor details cruciaal is. Dit bedrijf is gevestigd in een prachtig kantoor in Almere met een informele werksfeer. Het bedrijf is goed bereikbaar met het openbaar vervoer en er is voldoende parkeergelegenheid.
Functieomschrijving
Lijkt het jou leuk om te werken binnen een organisatie die zich bezig houdt met actuele maatschappelijke onderwerpen zoals duurzaamheid en het klimaat? Voel jij je als een vis in het water in een klein team, waar je echt impact kunt maken? Wij zijn op zoek naar een ervaren Office Manager!
Je dagelijkse werkzaamheden bestaan voornamelijk uit veelzijdige administratieve werkzaamheden. Naast je vaste taken ben je bezig om het kantoor draaiende te houden waarbij je direct rapporteert aan de directeur. Bijbehorende taken als Office Manager zijn:
- Agenda beheer;
- Binnenkomende telefoontjes, post en e-mails verwerken;
- Up-to-date houden van dossiers en vergaderschema’s;
- Kantoorartikelen, drukwerk en benodigdheden bestellen en bijhouden;
- Koffieautomaten, kopieermachines e.d. schoonmaken en bijvullen;
- Ondersteuning bij evenementen en de voortgang en afhandeling van lopende zaken;
- Contacten met leveranciers en dienstverleners onderhouden.
Functie-eisen
Als Office Manager ken je het reilen en zeilen van een kantoor en biedt je optimale support aan je collega’s. Bij deze organisatie krijg je de mogelijkheid om de regie te nemen om zaken voor te bereiden. Integriteit staat bij jou hoog in de vaandel. Dit gezien je toekomstige werkgever zich bezighoudt met vertrouwelijke informatie en je hier integer mee om dient te gaan. Je voelt je, door je ruime ervaring als Office Manager, erg sterk in je vak. Je voelt feilloos aan wat er op een dag moet gebeuren en stelt de juiste prioriteiten.
- Je hebt een relevant diploma, minimaal MBO-niveau 4+ diploma, bijvoorbeeld Management Assistant, Secretaresse of Office Management;
- Ruime ervaring als Office Manager of een andere ondersteunde functie;
- Ervaring met crm-, cms- en mailprogramma’s is gewenst;
- Je bent nauwkeurig, integer, klantgericht en stressbestendig;
- Goede beheersing van het Nederlands en Engels in woord en geschrift.
Arbeidsvoorwaarden
Werken in een klein team biedt veel voordelen. De ‘’lijntjes’’ zijn kort, hierdoor kan je sneller schakelen en bouw je daarnaast direct een fijne band op met je collega’s. De organisatie is onderdeel van een vereniging, waarbij er veel aandacht is voor maatschappelijke actuele onderwerpen. Persoonlijke ontwikkeling staat bij je toekomstige werkgever hoog in het vaandel. In overleg zijn er opleidingsmogelijkheden mogelijk om je skills uit te breiden als Office Manager.
- Een parttime baan voor 32 uur;
- Een goed salaris tussen de €2750 en €3250,- op basis van ervaring en 40-urige werkweek;
- Thuiswerk mogelijkheden (in overleg);
- Laptop van de zaak;
- Opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden;
- Een goed bereikbaar kantoor met een informele werksfeer.
Gelieve in te loggen om mijn foto's te bekijken.
Log in of RegistreerLocatie
-
Mijn locatieAlmere Flevoland nl
- De weg vragen