Officemanager Advieskantoor (24-28 uur)
Omschrijving
Functie
Als Officemanager ben jij de steun en toeverlaat van de organisatie en de schakel tussen de klanten en het bedrijf. In deze functie ben je verantwoordelijk voor veel verschillende taken zoals inkomende en uitgaande communicatie, het opstellen van bijvoorbeeld huur- en koopovereenkomsten en het plannen van de bezichtigingen. Daarnaast ben je ook in staat om inhoudelijke adviezen uit te werken samen met de eigenaar. In deze rol bij dit jonge, groeiende bedrijf zal je betrokken worden bij onder meer commerciële en facilitaire vraagstukken en afhankelijk van de groei die je doormaakt of de ervaring die je hebt worden de verantwoordelijkheden steeds verder uitgebreid.
Profiel kandidaat
Je bent een energieke en ondernemende managementondersteuner met een praktische en ambitieuze werkhouding. Daarbij heb je een gunfactor, ben je flexibel, communicatief vaardig en vind je de “klik” bij een samenwerking erg belangrijk.
Aanbieding
Vereisten
Organisatie
Het advieskantoor is gespecialiseerd in het verbinden van vraag en aanbod; de adviseurs schakelen snel en zijn creatief in het onderhandelingstraject. Zij weten als geen ander wat er speelt in de markt en met veel plezier brengen zij mooie verbindingen tot stand. Transparante en eerlijke communicatie vormt de basis.
Gelieve in te loggen om mijn foto's te bekijken.
Log in of RegistreerLocatie
-
Mijn locatieBreda North Brabant nl
- De weg vragen