Officemanager (parttime)
Omschrijving
Vind je het heerlijk om meerdere ballen in de lucht te houden? Ben je administratief sterk en kan je goed plannen? Dan is hier een uitdagende en veelzijdige parttime functie.
Wat ga je doen als officemanager?
Als officemanager bij KommaGo houd je je met meerdere zaken bezig op het gebied van Facilitair en HR.
Je ondersteunt de HR manager bij de personeelsadministratie (o.a. contracten, mutaties, verlof en de mailboxen van HR en Facilitair), regelt de planning voor het magazijn, bestelt o.a. werkkleding en visitekaartjes, maar zorgt ook dat onze BHV’ers op tijd hun cursussen doen. Daarnaast regel je de contacten voor het onderhoud van onze poolauto’s en zorg je dat er afspraken gemaakt worden voor schoonmaak en onderhoud van het pand.
Jij houdt alles in de gaten en trekt bij de juiste partijen aan de bel als er actie nodig is.
In deze rol rapporteer je aan de HR manager. Het zou ideaal zijn, als je alle ochtenden aanwezig kunt zijn (5 x 4 of 5 uur). Alternatieven hierop zijn bespreekbaar.
In het kort
- Personeelsadministratie
- Verlof- en verzuimadministratie
- Mailboxen HR en Facilitair beheren
- Externe contacten i.v.m. onderhoud pand en poolauto’s
- Bestellingen (thuisbezorgd, visitekaartjes, werkkleding)
Dit is wat wij bieden:
- Een team met enthousiaste, jonge collega’s
- Veel ruimte voor eigen initiatief en ontwikkeling
- Een marktconform salaris (bij aanvang tussen € 2400 en € 2750 bruto obv 40 uur)
- Laptop van de zaak
- 25 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur)
- Korting op ons hele assortiment
- Reiskostenvergoeding
- Pensioenregeling
- Bedrijfsuitjes, vrijdagmiddagborrels en gezamenlijke lunch
KommaGo: alles op een rijtje
- Gespecialiseerde webshops (voornamelijk B2B)
- Een eigen showroom en seminars: KommaGo is meer dan online alleen
- Webinars, installaties, advies: wij maken techniek toegankelijk!
- Een goed bereikbaar kantoor in Utrecht
- HBO denk- en werkniveau;
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
- Relevante administratieve werkervaring
- Sterke communicatieve vaardigheden;
Competenties*:
Zelfstandigheid, flexibiliteit, nauwkeurigheid, kwaliteitsgerichtheid en plannen & organiseren
* een online competentie- en drijfverentest maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure
Solliciteren?
Overtuigd dat jij de Officemanager bent die wij zoeken? Reageer dan op deze vacature. Stuur ons jouw CV en vertel in jouw motivatie waarom jij geschikt bent en graag bij KommaGo wilt werken. Voor inhoudelijke vragen over de vacature kun je contact opnemen met Kirsten Vermeer (HR manager) op het telefoonnummer 06 – 83 52 12 79. Kijk voor een verdere indruk van KommaGo onze website www.kommago.nl.
Gelieve in te loggen om mijn foto's te bekijken.
Log in of RegistreerLocatie
-
Mijn locatieUtrecht Utrecht nl
- De weg vragen