Officemanager
Omschrijving
Functieomschrijving
IN deze rol van Officemanager kom je te werken bij een jonge, dynamische en internationale Start-Up in een team van 30 professionals die zich inzetten om het leven van patiënten te verbeteren door innovatie.
Het betreft een baan waarbij je direct in dienst treedt van onze opdrachtgever, op basis van werving & selectie.
Graag zien ze een Officemanager 40 uur per week werken, maar ze staan ervoor open om je parttime in te laten stromen voor minimaal 24 uur.
wat bieden wij jou
- maximaal €3300,- bruto op basis van 40 uur
- direct diensteverband bij onze opdrachtgever
- Hoe meer hoe beter, maar vanaf 24 uur
- Internationale Start-Up
- Eindhoven
wie ben jij
Prioriteiten stellen gaat je goed af en je hebt een proactieve en ondersteunende houding. Als je op zoek bent naar een uitdagende en veelzijdige baan is dit zeker de baan voor jou. Als sociaal persoon ga je graag om met collega’s en bezoekers om hen zich welkom te laten voelen. Je bent een zelfstarter, actief op zoek naar manieren om activiteiten te verbeteren en professioneel te groeien. Er zijn veel mogelijkheden om je rol te verbreden of te verdiepen.
Je kunt makkelijk werken in een veranderende omgeving waar je planning zomaar omgegooid kan worden. Zaken gaan er vaak erg adhoc. Dus je laat je niet gek maken en je kan goed omgaan met dynamiek!
- MBO of Bachelor diploma
- Ervaring als Officemanager
- Vloeiend Engels is een vereiste (werktaal)
- Vermogen tot multitasken, gebruik van eigen beoordelingsvermogen en sterke besluitvaardigheid
- Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling, schriftelijk als interpersoonlijk
- Uitstekende bekendheid met Google apps
- Je voert verantwoordelijkheden/taken uit met een gevoel van urgentie en betrokkenheid
- Toegewijd en bereid om een stap extra te zetten
wat ga je doen
Als Officemanager ben je een natuurtalent in het organiseren en coördineren om het team in Eindhoven te ondersteunen. In deze dynamische rol handel je alle dagelijkse kantoorzaken soepel af. Je regelt alles op kantoor! Je komt terecht in een drukke baan.
- Optreden als contactpersoon voor kantoorleveranciers en anticiperen op kantoorbehoeften
- Aansturen van het recruitment proces als first responder en als interview proces manager
- Het voorbereiden van onboarding procedures voor nieuwe medewerkers en het aansturen van het welkomstproces
- Toezicht houden op de planning, organisatie en uitvoering van bedrijfsevenementen
- Ondersteunen van het management team door het coördineren en plannen van internationale vergaderingen/gesprekken
- Prioriteiten stellen en beheren van meerdere projecten tegelijkertijd en tijdig
- Assisteren bij de voorbereiding van presentatiemateriaal
- Ondersteunen van alle afdelingen indien nodig
waar ga je werken
Je gaat werken bij een jonge, dynamische en internationale Start-Up in een team van 30
professionals die zich inzetten om het leven van patiënten te verbeteren door innovatie.
Ze kennen flexibele werktijden en je kan (20% van je werktijd) thuiswerken.
- Eindhoven
- Internationaal
sollicitatie
Zo, je hebt alles doorgelezen, en nu? Sluit je CV aan bij dat wat gevraagd wordt en heb jij zin in deze leuke baan? Reageer dan snel. We komen bij je terug met hopelijk nog leuker nieuws! We ontvangen graag een motivatie waarom de functie bij je past!
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.
Sollicitatieprocedure
Om te reageren op onze vacatures voer je eenmalig je gegevens in. Hierdoor maak je automatisch een account aan op Mijn Randstad. Vanuit Mijn Randstad reageer je voortaan snel en eenvoudig op vacatures, kun je je gegevens beheren, je sollicitaties of salaris bekijken en nog veel meer.
Gelieve in te loggen om mijn foto's te bekijken.
Log in of RegistreerLocatie
-
Mijn locatieVeldhoven North Brabant nl
- De weg vragen