Secretaresse beroepsopleidingen (Reinier Academie)
Omschrijving
Secretaresse beroepsopleidingen (Reinier Academie)
Ben jij een bevlogen, betrokken en betrouwbare professional die onze opleiders en onderzoekers graag komt ondersteunen? Reageer dan snel!
Reinier van Arkel
Reinier van Arkel is er al jaar voor mensen met een ernstige psychiatrische aandoening. We bieden hen met kwalitatief hoogwaardige zorg hulp bij herstel en inclusie. Ook voelen we ons verantwoordelijk voor het voorkomen van ernstige psychiatrische aandoeningen. We werken vanuit de kernwaarden betrouwbaar, betrokken en bevlogen.
Reinier van Arkel behandelt op jaarbasis ongeveer 14. unieke cliënten. Er werken – in zelforganiserende zorgteams en ondersteuning – ca. medewerkers en vrijwilligers. De jaaromzet bedraagt € miljoen. Reinier van Arkel bestaat uit vier zorgeenheden en beschikt over meer dan 60 locaties in Den Bosch en de Meierij.
Reinier Academie
De Reinier Academie biedt beroepsopleidingen (o.a. medische vervolgopleidingen, opleidingen tot GZ psycholoog, Klinisch Psycholoog, Psychotherapeut en Verpleegkundig Specialist en verpleegkunde opleidingen) aan zorgprofessionals en werkt daarnaast aan wetenschappelijk onderzoek. Samen met onze zorgprofessionals, opleidingsinstituten en de collega’s in de Brabant Academie (samenwerkingsverband van Brabantse ggz-organisaties) hebben we continu ontwikkelen en verbeteren hoog in het vaandel.
Wat ga je doen?
Binnen de Reinier Academie is een vacature ontstaan gericht op het ondersteunen van een aantal opleiders en onderzoekers. Op deze plek ben je een spin-in-het-web en heb je veel contacten met zowel de opleiders en onderzoekers als met de zorgprofessionals die in opleiding zijn en de collega secretaresse die de medische vervolgopleidingen ondersteunt. Zelf werk je als secretaresse voor de psychologen-opleidingen, de opleiding tot verpleegkundig specialist en de praktijkopleiders Initiële Opleidingen.
De manager van de Reinier Academie is je leidinggevende.
De collega die wij zoeken houdt zich bezig met:
De voorbereiding en afwikkeling van toelatingsprocedures voor de psychologen opleidelingen, organiseren introductiedagen, start opleidingsjaar.
De planning en administratie van stageplaatsen, (groeps)voortgangsgesprekken en stageroosters.
Het plannen envoorbereiden van vergaderingen; zorgdragen voor de volledigheid en beschikbaarheid van stukken, verzorgen van de verslaglegging en waar nodig afhandelen en bewaken van uit de vergadering voortvloeiende werkzaamheden.
Het zorgen voor een actueel, volledig en accuraat overzicht van de plaatsing en voortgang van alle opleidelingen.
Het bijhouden van de agenda’s van de (praktijk)opleiders en onderzoekers;het plannen van afspraken voor opleidelingen, zowel individueel als in groepsverband.
Accreditatiesaanvragen en afhandelen.
Het controleren van facturen en declaraties.
Het verzorgen/bewerken van aangeleverde documenten in PowerPoint, Excel en Word.
Het verzorgen van correspondentie, afhandelen van telefoongesprekken en e-mails, archivering.
Wederzijdse vervanging van de collega secretaresse voor de medische vervolgopleidingen (o.a. psychiatrie).
Samen met jou doen we het graag ‘elke dag een stapje beter’
De collega die wij zoeken:
Beschikt over een aantoonbaar HBO werk- en denkniveau,een afgeronde secretariële opleiding en aantoonbare affiniteit met de zorg.
Brede werkervaring met managementondersteuning op bestuurlijk niveau is een pre
Is organisatorisch sterk en zelfstandig, werkt planmatig, bewaart een goed overzicht,stelt ook onder tijdsdruk de juiste prioriteiten en signaleert tijdig eventuele knelpunten.
Is doortastend en heeft gevoel voor verhoudingen en (besluitvorming)processen in een complexe en dynamische organisatie
Is taalvaardig (zowel mondeling als schriftelijk).
Is handig in het werken met computerprogramma’s, zoals Teams, Word, Excel enPowerPoint.
Beschikt over de volgende competenties: proactief, samenwerkingsgericht, integer, flexibel, probleemoplossend, initiatiefrijk.
Wat wij je bieden
Bij Reinier van Arkel werken mensen die blij zijn met jou als collega! Wij bieden je een inspirerende en professionele werkomgeving waarin je in de gelegenheid bent je competenties in te zetten en waar ruimte is voor verdere ontwikkeling. Persoonlijke wensen waarin wij organisatorisch een rol kunnen spelen bespreken wij graag met je.
Verder bieden we je onder meer het volgende:
Dienstverband:het betreft een tijdelijk contract voor de duur van 1 jaar voor 28 uur per week.We bieden je een jaarcontract met de intentie tot verlenging voor onbepaalde tijd.
Salaris: de arbeidsvoorwaarden en salariëring zijn overeenkomstig de CAO-GGZ. De functie is conform FWG ingedeeld in functiegroep 45.Daarnaast bieden wij een goed pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden. Salariëring is afhankelijk van opleiding en ervaring.
Via FiscFree bieden we de mogelijkheid om producten zoals telefoons, fietsen en laptops met fiscaal voordeel te kopen.
Gelieve in te loggen om mijn foto's te bekijken.
Log in of RegistreerLocatie
-
Mijn locatieVught Noord-Brabant nl
- De weg vragen