Secretaresse OR
Dit ga je doen
Organiseren, communiceren en structuren zijn jouw grootste kwaliteiten. Jij ontzorgt proactief zodat de organisatie van de Ondernemersraad op rolletjes loopt! Zo draag jij als secretaresse van de OR bij aan de invulling van medezeggenschap binnen Abrona!
Abrona ondersteunt volwassenen met een verstandelijke beperking in en nabij de provincie Utrecht. Wij bieden . Met aandacht voor de cliënt en zijn of haar leefwereld. Met elkaar, voor elkaar.
Voor onze OR zijn we voor langdurige ziektevevanging op zoek naar een
Secretaresse OR (22 uur)
Wat ga je doen?
Als secretaresse van de OR ondersteun jij de ondernemingsraad met administratieve en secretariële taken, het agendabeheer en draag je zorg voor de communicatie. Een diverse functie waarbij de 11 leden van de OR op jou terug kunnen vallen! Met elkaar geven jullie invulling aan medezeggenschap binnen Abrona.
Als secretaresse zorg je voor het agendabeheer en zet je jouw administratieve en organisatorische skills graag in voor het bewaken van procedures en processen, organiseren van bijeenkomsten en archief werkzaamheden. Je notuleert diverse overleggen en je ziet toe op de opvolging van acties. Naast secretariële taken ben jij in deze rol ook verantwoordelijk voor informatievoorziening richting de medewerkers van Abrona. Dat doe je door het schrijven en verspreiden van nieuwsbrieven, notulen en jaarverslagen. Daarnaast onderhoud je als contentbeheerder de intranetpagina van de OR.
Een kleine greep uit jouw afwisselende werkzaamheden:
Dit verwachten we
Jij bent een service gerichte persoonlijkheid die snel kan schakelen. Organiseren en regelen zit je in het bloed. Je hebt goede communicatieve vaardigheden en hebt bij voorkeur kennis van de Wet op Ondernemersraden.Daarnaast:
Dit bieden we
Abrona biedt jou voor de periode van de langdurige ziektevervanging een contract voor bepaalde tijd. Werken bij Abrona betekent veel ruimte voor ontplooiing en ontwikkeling in een uitdagende werkomgeving. De functie van secretaresse OR wordt gewaardeerd in FWG 40 met een salaris tussen de € 2.236,- en de €3.154,- op basis van een 36-urige werkweek (het salaris is conform de cao Gehandicaptenzorg). Inschaling is afhankelijk van jouw kennis en werkervaring.
Naast het salaris bieden wij jou:
Hoe nu verder?
Enthousiast geworden over deze vacature? Solliciteer! We leren je graag kennen om te zien of jij met jouw Expertise, Ervaring, Empathie en Energie bij ons past.
Meer weten over deze secretariële functie? Bel, mail of app met Tanja Legemaat (recruiter) – telefoon 06-50020158 of