Secretaresse vastgoed
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Gerenommeerde opdrachtgevers, zowel publiek als privaat, schakelen steeds vaker kennis in om vastgoedprojecten kwalitatief hoogstaand en financieel beheerst te ontwikkelen. Vanuit de door de opdrachtgever vertegenwoordigde disciplines: Bouwmanagement, Vastgoedadvies, Huisvestings-management, Planontwikkeling, Bouwkostenadvies, Installatieconcepten en Bouwtechnische planuitwerking wordt het beoogde resultaat op professionele wijze gerealiseerd bij vastgoedprojecten.
Projecten lopen van kantoren tot winkelcentra, van bedrijfsgebouwen tot woningen en woonzorgcomplexen, van casino’s, schouwburgen, pretparken, drukkerijen tot fabrieken: Het bedrijf beschikt over een groot aantal aansprekende referenties, waarvoor een breed scala aan meest uiteenlopende projecten succesvol is uitgevoerd. Zo is het dan ook een bekende naam in de vastgoedwereld.
Ze werken met 5 dochter-ondernemingen samen in een riante kantoorvilla vlak naast de A12. Het kantoor is ook met station goed bereikbaar.
Het is een informeel bedrijf dat ruime aandacht heeft voor de werknemer en de ontwikkeling.
Functieomschrijving
In de rol van Secretaresse bij een bouw en vastgoedontwikkelaar is geen dag hetzelfde. En dat is precies waar je naar op zoek bent. De dynamische wereld van aanbestedingen, deadlines en lange projecten heeft altijd je aandacht getrokken. In deze functie ondersteun je partners en (project) adviseurs tijdens deze intensieve en spannende tijden door vooral administratief te ondersteunen, deadlines te bewaken en alle juiste koppen samen te brengen voor goed overleg.
Het secretariaat bestaat uit 4 personen en samen met deze collega’s zorg je ervoor dat alles op rolletjes loopt in de organisatie. Je haalt voldoening uit het redigeren en in de juiste huisstijl zetten van teksten in offertes en andere correspondentie. Door deze werkzaamheden zal jouw kennis van de bouw en vastgoedwereld ook snel groeien. Binnen het team werk je zelfstandig en houd je rekening met elkaars werkdruk.
Veel andere voorkomende werkzaamheden zijn:
– Afhandelen inkomende/uitgaande communicatie;
– Telefoonafhandeling – Agendabeheer – Facilitaire ondersteuning;
– Agenderen, voorbereiden en notuleren van besprekingen/vergaderingen;
– Ontvangen van gasten;
– Inkoop van kantoormateriaal;
– Organiseren van lunches, barbecues, vakdagen en personeelsbijeenkomsten;
Tevens kent de rol ook ruimte voor eigen inbreng en ideeën. Er is altijd iets nieuws op te pakken, iets te doen of iets te verbeteren.
Functie-eisen
Je bent nieuwsgierig, pienter en duikt graag in stukken en dossiers om deze vervolgens in de buurt van perfectie op te leveren. Je hebt aan één woord genoeg en ziet het werk ook zelf liggen. Je bent graag bezig, steekt je handen uit de mouwen en doet graag een rondje kantoor, niet alleen voor een praatje, maar ook om te kijken of iemand nog hulp kan gebruiken.
Ook zie je jouw functie als méér dan werk. Je werkt graag bij een organisatie die jou als familie beschouwt en je zoekt dan ook naar een werkgever die méér doet dan alleen jouw salaris betalen. Een ski-trip met je collega’s, een barbecue of met al je collega’s naar een vak-dag om een project te bekijken, sla je niet af.
Je hebt goede kennis van alle MS Office pakketten en bent accuraat in je spelling in Nederlands en Engels.
Je hebt al enige ervaring opgedaan in het Assistant vak en bent klaar voor je tweede of derde carrièrestap. Daarnaast vind je één vrije dag belangrijk in de week om je werk/privé balans te waarborgen maar bent ook de persoon die alle collega’s nog even vlak voor het weekend samenroept om even te ontspannen en bij te kletsen.
Je woont daarnaast in de buurt van Den Haag, Leiden of Zoetermeer. Je reist liever niet te lang naar je werk of gaat zelfs op de fiets. Net als de rest van je collega’s.
Arbeidsvoorwaarden
– Een salaris van €2.200 tot €3.300 op basis van 40 uur
– 8,3% vakantiegeld en een dertiende maand + organisatie brede en team presenterende bonussen
– Een werkweek van 32 uur (parttime)
– In eerste instantie een tijdelijk contract van 9 maanden met uitzicht op vervolgens vast.
– Een afwisselende functie met ruimte voor ideeën, creativiteit en eigen inbreng. – Een fijne werksfeer in een informeel bedrijf met veel gevoel voor jou als persoon;
– Ruime aandacht voor samenwerken, kennisdelen en ontwikkelen;
– Mogelijkheid tot het volgen van gerichte studies of opleidingen
– Werken in een moderne kantoorvilla, goed bereikbaar langs de A12 nabij Station Ypenburg.
– Goede secundaire arbeidsvoorwaarden: 13e maand, volledig maandsalaris aan vakantiegeld, tantième afhankelijk van de prestaties, premievrij pensioen.
– Extra’s als borrels, bedrijfsuitjes, ski-trip, vakmiddagen, personeelsvergadering etc.
Gelieve in te loggen om mijn foto's te bekijken.
Log in of RegistreerLocatie
-
Mijn locatieThe Hague South Holland nl
- De weg vragen