Ervaren officemanager voor een expatmakelaardij
Bedrijfsomschrijving
Onze opdrachtgever is een professioneelmakelaarskantoor in het hart van Amsterdam Onze opdrachtgever houdtzich bezig met woningmakelaardij en verhuur aan expats. Zij zijn opzoek naar een ambitieuze en ondernemende secretarieel/ commercieelmedewerker die hun team in Amsterdam zal komenversterken.
Functieomschrijving
1. telefonisch contact met allerlei vastgoedpartijen, agendabeheer, ontvangst bezoekers: Visitekaartjevan ons kantoor
2. voorbereiden en uitwerkenvan afspraken van de Makelaars
3. opstellenoffertes en opdrachten tot dienstverlening, brochures, invoeren vaninfo mbt nieuwe
woningen in CRMsysteem
4. archiveren en andere ondersteunendewerkzaamheden
5. actief beheer van sociale mediaen marketing
6. administratie, declaratiesopstellen, aantekeningen maken bij maandelijkse officemeetings,
organiseren van andere voorkomendekantooractiviteiten
7. geschenkpakkettensamenstellen, boodschappen doen, kantoor netjeshouden
8. in voorkomende gevallen bezichtigingen(voor het rental team) uitvoeren.
9. een echteoffice manager zijn en rechterhand van het managementteam.
10. FT werken heeft sterk devoorkeur.
Functie-eisen
1.Een vrolijke en stressbestendige medewerker.
2.Communicatief sterk, want dat is de basis in demakelaardij.
3. Een mbo- ofhbo-diploma
4. Nederlands spreken en schrijvenuitstekend en Engels is ‘goed’.
5. MS Office kentgeen geheimen en zij/hij leert vlot andereprogramma’s.
6. 1 – 2 jaar ervaring in eensoortgelijke functie, ervaring in demakelaardij
Arbeidsvoorwaarden
Snelgroeiend bedrijf
Expatomgeving
Marktconformsalaris
Goedearbeidsvoorwaarden
Goede en hard werkendeteam
Leukecollega’s
Doorgroeimogelijkheden