Office- & Management assistent - Bring at Work - 32 tot 40 uur
bedrijfslocatie
Amsterdam North Holland nl
Omschrijving
Ons bedrijf groeit snel en heeft mooie toekomstplannen. Daarom zijn wij per direct op zoek naar een leuke, administratief sterke collega met een fijne telefoonstem die van aanpakken houdt en precies weet waar de prioriteiten liggen!
Office- en Management assistent, 32 tot 40 uur per week.
Als office- en management ondersteuner ben jij verantwoordelijk voor de volgende werkzaamheden:
- Ondersteuning van management in allerlei zaken (afspraken maken, agenda beheer, declaraties);
- Contractmanagement uitzendovereenkomsten en modelovereenkomsten;
- Ondersteuning in interne HR werkzaamheden;
- Onderhouden HR handboek, ARBO en RI&E. Inkopen van relevante opleidingen;
- Bellen en inplannen (eventueel eerste selectie) van kandidaten n.a.v. sollicitaties
- Ondersteuning van onze flex-planning bij piekmomenten;
- Inerne bestellingen en boodschappen;
- Urenverwerking;
- CRM up to date houden;
- Ondersteunen in organisatie events;
- Voorbereiding voor onze boekhouding;
- Notuleren ochtendoverleg;
- Onlineplaatsen en verversen vacatures;
- Eerstelijns contact met kandidaten telefonisch en via social media;
- Voorbereiden offertes;
- Versturen van post (verjaardagskaartjes e.d.);
- en allerlei voorkomende ad-hoc werkzaamheden.