Office Manager - Retail
bedrijfslocatie
Hoofddorp North Holland nl
Omschrijving
After Sales is een belangrijk aspect in de Customer Journey. Maar hoe wordt zo’n proces ingericht? Dat is precies waar je je in deze rol mee bezig gaat houden. Het aftersales proces moet namelijk nog gestroomlijnd worden. Als Office Manager voor deze retailer hou je je dan ook bezig met de afhandeling van binnenkomende vragen en opmerkingen. Projectmatig zorg je ervoor dat er een webapplicatie geïnstalleerd wordt, zodat het proces toekomstbestendig is, zij hebben namelijk forse groei voor ogen.
In de rol van Office Manager heb je een divers takenpakket. Naast jouw werkzaamheden binnen de Aftersales, verzorg je ook Hospitality werkzaamheden op kantoor zoals ontvangst van bezoekers en receptiewerkzaamheden.
Jouw dagen bestaan onder andere uit:
- Afhandelen van klantvragen rondom retour gezonden producten;
- Communicatie met leveranciers in samenspraak met de inkoopafdeling;
- Het analyseren van de inzet van garantie;
- Ontvangst van bezoekers, beheer van post en pakketten;
- Afhandelen binnenkomend telefoon- en emailverkeer;
- Lichte administratieve werkzaamheden.