Secretaresse Sociaal-medische zaken
Als Secretaresse ondersteun je het managementteam en de afdeling IV SMZ. Je werkt met de collega van het secretariaat en het managementteam. Je komt in een klein team terecht, dat valt onder het IV office.
IV SMZ is een dynamische en groeiende afdeling. Om die reden zijn wij op zoek naar een secretaresse die daar goed bij past. Je bent daarom flexibel, resultaatgericht, innovatief, integer en stressbestendig. Als je daarnaast ook nog structuur kunt aanbrengen ben je onze kandidaat!
De belangrijkste onderdelen van de functie:
• Je bent het eerste aanspreekpunt voor interne en externe contacten van de Manager IV;
• Je plant en organiseert de agenda van de manager IV, waarbij je goed overzicht weet te houden en prioriteiten weet te stellen;
• Je signaleert zaken die met voorrang behandeld moeten worden en zet noodzakelijke acties uit;
• Je ontvangt binnenkomende telefoongesprekken en handelt deze zoveel mogelijk zelf af;
• Je stelt agenda’s op, notuleert vergaderingen, bewaakt de actiepunten en rappelleert zonodig;
• Je organiseert overleggen en bijeenkomsten;
• Je verzorgt zelfstandig of op basis van (summiere) aanwijzingen de correspondentie;
• Je maakt en agendeert afspraken, rekening houdend met prioriteiten en planning;
• Je verricht ondersteunende administratieve werkzaamheden o.a. op het gebied van HRM, archivering, voorraadbeheer, autorisatieverzoeken en bestellen van kantoorartikelen;
De divisie Sociaal Medische Zaken (SMZ) is hét expertisecentrum voor sociaal-medische en arbeidsdeskundige beoordelingen en adviezen in Nederland.
De divisie Sociaal Medische Zaken heeft als ambitie om de indicatiesteller in het domein van Werk en Inkomen te zijn. De kerncompetentie van SMZ is dan ook Sociaal Medische Beoordeling bij arbeidsvermogen.
Daarbij wil SMZ het gezaghebbende expertisecentrum in Nederland zijn op het gebied van verzekeringsgeneeskunde en arbeidskunde.
Je functioneert minimaal op HAVO-/MBO-niveau
• Je hebt een afgeronde secretaresse opleiding
• Je kent op hoofdlijnen de organisatie van UWV
• Je beschikt over uitstekende schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheden;
We zijn op zoek naar iemand die graag meedenkt! Je bewaart goed het overzicht, vindt het een uitdaging om met
beperkte tijd zaken gepland te krijgen en je bent ook in staat om snel te handelen. Verder ben je bovenal een vrolijke collega met een prettige dosis humor!
Naast de algemene UWV kerncompetenties die voor elke medewerker gelden (klantgericht, samenwerken en resultaatgericht) beschik je over de volgende competenties:
• Plannen en Organiseren
• Sensitiviteit
• Luisteren
• Kwaliteitsgerichtheid
• Voortgangsbewaking
Ons streven is een goede werk-privé balans en ontwikkelperspectief voor onze medewerkers. We bieden een uitdagende baan met salarisindicatie van min. € 1.942,48 en max. € 3.075,55 bruto per maand (op basis van een 38-urige werkweek en afhankelijk van kennis en ervaring). En uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals:
• Dertiende maand en 8% vakantiegeld;
• Opleidingen om door te groeien als expert;
• Netwerk van professionals;
• Modern keuzeplan arbeidsvoorwaarden;
• Goede pensioenvoorziening;
• Werklocatie in Amsterdam Sloterdijk, op loopafstand van het station.
Deze vacature staat ook op Werkenbijuwvinit vermeld.
Wij verzoeken je uitsluitend via de sollicitatielink te solliciteren.
Solliciteer naar deze functie.
Wanneer deze vacature jou aanspreekt, stuur een uitgebreide motivatie en een actueel cv via de sollicitatieknop. Geef aan per wanneer je beschikbaar bent. Reageren kan tot en met 28 februari 2023.
Als professionele en maatschappelijke organisatie hecht UWV grote waarde aan een zorgvuldige omgang met klanten, hun gegevens en aan een veilige werkomgeving. Een zorgvuldige screeningsprocedure bij werving en selectie draagt hieraan bij.
Voordat je in dienst kunt treden dien je een recente Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) te kunnen overleggen. Tijdens de selectieprocedure krijg je meer informatie over de aanvraag van de VOG. Voor meer informatie neem je contact op met Nicoline Dersjant, Manager IV Office, nicoline.dersjant@uwv.nl of 06-31680642 of Mariska Michel, Managementassistent IV SMZ, mariska.michel@uwv.nl of 06-50748066
#LI-AB1